[ 3 / biz / cgl / ck / diy / fa / ic / jp / lit / sci / vr / vt ] [ index / top / reports ] [ become a patron ] [ status ]
2023-11: Warosu is now out of extended maintenance.

/biz/ - Business & Finance


View post   

File: 482 KB, 549x577, linkgey.png [View same] [iqdb] [saucenao] [google]
13546022 No.13546022 [Reply] [Original]

Den bästa kryptomynten. Jag begär även extra ChainLink klistermärken och konferenspersonalen är så vänlig och mer än villig att tvinga.

En gång frågade jag ChainLinksauce klistermärken och de gav mig tre. Jag sa, "Wow, tre gratis!" och den trevliga vänliga Binancearbetaren skrattade och sa: "Jag ska ringa dig 3-för-fri!".

Nu hälsar personalen mig med "hej det är 3-för-fri!" och ge mig alltid tre paket. Det är så kul och cool atmosfär på min lokala ChainLink-konferens, jag åker dit minst 3 gånger i veckan till lunch och betalar med LINK och ett stort iskoffe med mjölk i stället för grädde, 1-2 gånger för frukost på helgen och kanske en gång till middag när jag är i rush men vill ha en bra måltid som är överkomlig, snabb och kan matcha mina dagliga näringsbehov.

Jag tippar även min pommes frites i ChainLink klistermärken, det är utsökt! Vilken bra restaurang.
och

>> No.13546228

Riktigt skrot översättning, djupt besviken i mina stinkande landsmän.

>> No.13546299

/biz/ is een nederlands bord

>> No.13546793

>>13546228
För mig är det kedje länken

>> No.13546899

>>13546299
Zijde gij helemoal op uwe kop gevallen zeker? Vlaamse superkracht!

>> No.13546903

>>13546228
>besviken i
It's supposed to be "besviken över" but nice try.

>> No.13546942

>>13546022
For me, it's the McChicken. The best fast food sandwich. I even ask for extra McChicken sauce packets and the staff is so friendly and more than willing to oblige.

One time I asked for McChicken sauce packets and they gave me three. I said, "Wow, three for free!" and the nice friendly McDonald's worker laughed and said, "I'm going to call you 3-for-free!".

Now the staff greets me with "hey it's 3-for-free!" and ALWAYS give me three packets. It's such a fun and cool atmosphere at my local McDonald's restaurant, I go there at least 3 times a week for lunch and a large iced coffee with milk instead of cream, 1-2 times for breakfast on the weekend, and maybe once for dinner when I'm in a rush but want a great meal that is affordable, fast, and can match my daily nutritional needs.

I even dip my fries in McChicken sauce, it's delicious! What a great restaurant.

>> No.13546953
File: 30 KB, 550x346, wallonie.jpg [View same] [iqdb] [saucenao] [google]
13546953

>>13546899
ineengekrompen en geblauwpild

>> No.13546985

Paras krypto-kolikko. Pyydän myös ylimääräisiä ChainLink-tarroja ja konferenssin henkilökunta on niin ystävällistä ja enemmän kuin halukas pakottamaan.

Kerran kysyin ChainLinksauce-tarroista ja he antoivat minulle kolme. Sanoin: "Vau, kolme vapaata!" ja mukavat ystävälliset kiikarit naurivat ja sanoivat: "Soitan sinulle 3-ilmaiseksi!"

Nyt henkilökunta tervehtii minua "hei, se on 3-ilmaiseksi!" ja anna minulle aina kolme pakettia. Se on niin hauska ja viileä ilmapiiri paikallisessa ChainLink-konferenssissani, menen sinne ainakin 3 kertaa viikossa lounaaksi ja maksan LINK: llä ja suurella jääkahvilla maidon kanssa kerman sijaan, 1-2 kertaa aamiaiseksi viikonloppuna ja ehkä viikonloppuna aikaa illalliselle, kun olen kiireessä, mutta haluan hyvän aterian, joka on edullinen, nopea ja joka vastaa päivittäisiä ravitsemustarpeita.

Olen jopa kärjessä ranskalaisia perunoita ChainLink-tarroissa, se on herkullista! Mikä loistava ravintola.
ja

>> No.13547055

Över hela världen kommer rösterna att eka ".. vad är det för fel? Är allt ok?"
Några fordonsolyckor kommer att hända till synes utan anledning.
Flera piloter, leveransförare och en pajeet som glömde att stänga en ubåtslucka kommer alla att sist ses skrika i sina telefoner.
Binance kommer att krascha. Alla som rusar för att köpa LINK kommer att se 404.
Etherdelta kommer att bli så överväldigad med trafik att den blir så långsam att den stannar. Den kommer bli oanvändbar.
De enda order som kommer att ske kommer att vara köporder som redan placerats.
LINK kommer att nå ofattbart höga priser inom några minuter.
Varje icke-LINKares ögon kommer att se på. Den lilla LINK-kuben på coinmarketcap kommer att återspeglas i deras ögon.
Men de som visste.. de som hade hört, men inte lyssnade..
deras kuber kommer att förvrängas av tårar.
Medan dessa tårar faller på snabbt rörliga fingrar som uppdaterar binance eller etherdelta flera gånger,
Spöklik musik ringer i deras öron oändligt.
De upprivande ljuden från klockorna orsakar icke-LINKarnas själ att skaka..och skrika.
Biz kommer att fyllas med LINK memes. Alla trådar kommer ha titeln "Du hade din chans".
Bildskärmar kommer att bli krossade. Bärbara datorer brutna i två delar. Bröllop, familjeträffar, examensceremonier och andra sociala händelser över hela världen kommer att plågas av de hörbara skriken av icke-LINKare som visste vägen men inte tog den.
Deras hopplöshet krossar dem på insidan, men de fortsätter att löneslava och att tvinga fram ett leende varje dag för att undvika att någonsin bli frågad "vad är det för fel?" igen kommer att gnaga på deras mentala hälsa.
Detta blir snart ett världsomspännande fenomen, och icke-LINKarsyndrom kommer att läggas till DSM-V och bli mycket studerat.
De flesta normies fortsätter att njuta av sina lekhagar.
Men de som visste..
de kommer att bli obekvämt intima med förtvivlan...
För de vet att de missade en livstids möjlighet, och en annan dyrbar väg till frihet har försvunnit för alltid.

>> No.13547148

>>13546299
vande ijne ende verre komen ze, ganz den hoop koopt chainde ende linke!

50K grootlinkbezittere hier

>> No.13547157

>>13546022
tl;dr ChainLink is a scam

>> No.13547161

si amigo estoy esperando a aumentar mi stack a 10k jaja

>> No.13547358

>>13547148
gebaseerd en vrij onverveerd

>> No.13547676

>>13547055
baserad och kedjelänkpillrad

>> No.13547826
File: 76 KB, 710x577, 1555260863546.jpg [View same] [iqdb] [saucenao] [google]
13547826

piss piss bajs bajs